123comfort@zzgzorggroep.nl of 0900 - 666 777 8 van 13.00-16.00 uur
Dankzij 123Comfort kunnen klanten door middel van de servicediensten de regie over eigen leven behouden. Dat houdt in dat zij in staat worden gesteld om hun leven te leiden, zonder dat er beperkende zaken zijn. Denk bijvoorbeeld aan een te hoge heg, waardoor bijvoorbeeld oudere alleenstaanden zich niet gezien of zelfs onveilig voelen. Of scheefliggende tegels die door iemand met een lichamelijke beperking niet zelf recht gelegd kunnen worden, maar die wel een valgevaar vormen.
Tijdtekort kan een andere beperking in het dagelijks leven zijn. Dat geldt voor veel mensen. Je komt thuis van het werk, moet nog boodschappen doen, maar ook in het huishouden moet nog het één en ander gebeuren. En dan wil je eigenlijk ook nog even de tuin harken, want het onkruid komt door.
In beide gevallen, zelfstandig thuis kunnen wonen of tijdwinst boeken, kan 123Comfort haar klanten ondersteunen.
Verder zijn we ervan overtuigd dat de lokale economie heel goed kan voorzien in de behoeften van een wijk of buurt. Echter zien we steeds vaker dat het voor winkeliers en aanbieders van diensten minder interessant is om wijkgericht diensten aan te bieden. Dit willen wij juist stimuleren. Een bijkomend voordeel is dat er niet onnodig veel en lang gebruik gemaakt van vervuilende vervoersmiddelen. 123Comfort wil de diensten zo dicht mogelijk bij het huisadres van de klant organiseren. We vinden het onnodig dat bijvoorbeeld een klusjesman uit Groningen naar Nijmegen komt om klussen uit te voeren bij een klant thuis.
123Comfort is een initiatief van de ZZG zorggroep